یکی از شهرهای کشورمان ایران که شهرت زیادی در سرتاسر دنیا دارد، شهر شیراز است. برخی آثار تاریخی به جای مانده از سده های پیشین که در این شهر پراکنده شده اند، در دنیا نظیر نداشته و به همین دلیل نه تنها ایرانی ها بلکه گردشگران خارجی نیز تمایل زیادی برای بازدید آنها از خود نشان می دهند. از جمله این آثار می توانیم تخت جمشید و یا پاسارگاد را نام ببریم.

جدای از اهمیت تاریخی که این شهر برای ما ایرانی ها دارد، قرار داشتن مقبره و آرامگاه چند شاعر مشهور نیز از جمله جاذبه های شهر شیراز است. لازمه بازدید از این شهر تاریخی و زیبا اقامت در آن است و موضوعی که قصد داریم در این متن به صحبت در مورد آن بپردازیم هتل پارسیان شیراز می باشد.

معرفی هتل پارسیان شیراز

یکی از زیباترین هتل هایی که در شهر شیراز ساخته شده، هتل ۴ ستاره پارسیان است. این هتل در سال ۱۳۷۱ کار خود را شروع کرده و در مرکز این شهر قرار گرفته است. این هتل نیز یکی دیگر از زیر مجموعه های هتل های پارسیان بوده و با داشتن ۶۲ اتاق و ارائه خدماتی متفاوت، فضایی کاملا منحصر به فرد و خاص در اختیار مسافرین و گردشگران قرار داده است.
دسترسی به برخی مراکز مهم از جمله مراکز تجاری و مراکز خرید، وجود چندین رستوران با منوی کامل و ویژه، قرار داشتن سالن های کنفرانس و سالن اجتماعات در هتل و غیره از جمله امتیازاتی هستند که این هتل به خوبی از آنها بهره برده است. بدون شک اقامت در این هتل سفر شما به شیراز را به یکی از فراموش نشدنی ترین و خاطره انگیزترین روزهای زندگی تان تبدیل خواهد کرد.

هتل پارسیان شیراز در ۵ طبقه ساخته شده است و همانطوری که اشاره کردیم ۶۲ اتاق در آن به چشم می خورد. در کنار تمام مزیت هایی که در مورد این هتل عنوان کردیم، حضور پرسنل حرفه ای و کارآزموده از دیگر جنبه های مثبت پارسیان شیراز می باشد. پرسنل و کارمندان این هتل با رفتار مودبانه و صمیمانه ای که دارند در ساختن روزهایی شاد و شیرین، در طی اقامتتان در شهر شیراز، بی تاثیر نخواهند بود.

موضوع دیگری که باید در مورد این هتل ذکر شود، به تعداد ستاره هایی است که پارسیان شیراز توانسته آنها را به دست آورد. هتل پارسیان در شهر شیراز یکی از هتل های سه ستاره این شهر بوده و از جمله افتخارات خود را میزبانی از مهمانانش می داند.

هتل پارسیان شیراز کجاست؟

چنانچه قصد دارید با سفر به شهر شیراز روزهایی سراسر شادی و هیجان را تجربه کنید باید به شهر شیراز، خیابان زند، خیابان رودکی بروید. هتل پارسیان شیراز در این مکان قرار گرفته است و با تمام قوا و توان در تلاش است تا روزهایی سراسر شاد را برای مسافرین فراهم کند.

نحوه دسترسی هتل پارسیان شیراز

نحوه دسترسی به اماکنی همچون فرودگاه، ایستگاه قطار و ایستگاه های پایانه مسافربری از جمله مهم ترین مواردی است که به هنگام اقامت در یک هتل باید به آن توجه شود. موضوعی که در این قسمت قصد داریم در مورد آن با شما صحبت کنیم فاصله هتل پارسیان شیراز با فرودگاه، پایانه مسافربری و ایستگاه قطار این شهر است.

هتل پارسیان شیراز با فرودگاه بین المللی این شهر حدود ۱۱ کیلومتر فاصله دارد. عزیزانی که قصد دارند با هواپیما وارد شهر شده و در هتل پارسیان اقامت کنند و یا کسانی که قصد دارند به شهر محل زندگی خود برگردند باید بدانند که مسیر بین فرودگاه این هتل بین ۲۵ تا ۳۰ دقیقه طول می کشد.

برخی از مسافرین نیز به جای هواپیما با قطار خود را به این شهر می رسانند و تصمیم می گیرند که در هتل پارسیان اقامت کنند. خوب است بدانید که فاصله هتل از ایستگاه قطار شیراز در حدود ۲۱ کیلومتر است. طی این مسافت با تاکسی ۳۰ دقیقه طول خواهد کشید.

البته عده ای از مسافرین نیز ترجیح می دهند که با اتوبوس های بین شهری خود را به شهر شیراز، شهر فرهنگ و تمدن و شعر و برسانند و تمام زیبایی هایی که در مسیر فراهم شده است را با چشمان خود مشاهده کنند. ترمینال مسافربری شهید کاراندیش در فاصله ۳ کیلومتری از هتل پارسیان قرار داشته و طی این مسیر با تاکسی به صورت معمول ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طول می کشد.

امکانات هتل پارسیان شیراز

هتل پارسیان امکانات زیادی را برای مهمانان خود فراهم کرده است که از آن جمله می توان به این موارد اشاره داشت: رستوران، یخچال، ماهواره، تلفن در اتاق، پارکینگ، نمازخانه، لابی، سرویس فرنگی، تلویزیون، سوئیت، اینترت در لابی، کافی شاپ، فروشگاه، روزنامه، آرایشگاه، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، خدمات برای معلولین، فکس، فتوکپی، پله های اضطراری، نمازخانه، کپسول آتش نشانی، پرینتر و غیره.

امکانات هتل پارسیان شیراز

رستوران این هتل ظرفیت پذیرش ۱۵۰ نفر را داشته و یک پارکینگ اختصاصی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. البته ظرفیت این پارکینگ محدود بوده و بیش از ۲۰ خودرو در آن نمی توانند پارک کنند. پس رانندگانی که با ماشین شخصی خود به این شهر سفر می کنند و قصد دارند در هتل پارسیان شیراز اقامت کنند، باید به این موضوع توجه داشته باشند.

از جمله امکاناتی که در اتاق ها وجود دارد می توان به این موارد اشاره داشت: رخت آویر، کمد لباس، چای ساز، آب رایگان، صبحانه، دراور، شبکه پخش فیلم، تلفن در اتاق، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، سیستم اعلام حریق، یخچال، مینی بار با پرداخت هزینه، سیستم تهویه مطبوع در تمامی اتاق ها، صندوق امانات در داخل اتاق ها و غیره.

از دیگر خدمات ارائه شده در این هتل می توان به خدمات بیدار باش، تلفن در لابی، خدمات تور، خدمات خانه داری، لاندری، سرویس های بهداشتی فرنگی و ایرانی در طبقات و در لابی، اینترنت در لابی و غیره اشاره داشت.

انواع اتاق های هتل

هتل پارسیان شیراز انواع متفاوتی از اتاق ها را در نظر گرفته و در اختیار مسافرین و مهمانان خود قرار داده است. معمولا مسافرین با توجه به شرایطی که دارند و در ضمن با توجه به تعداد نفراتی که قصد دارند در یک اتاق اقامت کنند یکی از انواع اتاق ها را انتخاب می کنند. لیست اتاق های موجود در هتل پارسیان به شرح زیر است:

انواع اتاق های هتل پارسیان شیراز

یکی از انواع اتاق های موجود در هتل پارسیان شیراز که قادر است بهترین شرایط را برای مهمانان خود فراهم کند، اتاق دو تخته است. این اتاق، تنها در اختیار یک نفر قرار داده می شود و ظرفیت اضافه کردن فرد دیگری به آن وجود ندارد. یک تخت دبل یا تخت سینگل در این اتاق قرار داده شده است. مسافرینی که در این اتاق اقامت می کنند می توانند به صورت رایگان صبحانه خود را در رستوران این هتل میل کنند.

هتل پارسیان شیراز

نوع دیگری از اتاق های این هتل، اتاق دو تخته توئین است که قابلیت اضافه کردن یک نفر اضافه به این اتاق از جمله مزیت ها و امتیازات آن می باشد. در این اتاق، دو تخت سینگل قرار داده شده و همه امکانت رفاهی نیز در این اتاق فراهم شده است تا مسافرین بهترین و مناسب ترین شرایط را برای اقامت داشته باشند. مسافرین این اتاق نیز می توانند در وعده صبحانه به رستوران هتل رفته و این وعده را در این محل میل کنند.

یکی دیگر از انواع اتاق هایی که در این هتل وجود دارد، هتل دو تخته دبل است. مسافرینی که در این اتاق اقامت دارند می توانند برای صرف وعده صبحانه به رستوران هتل مراجعه کنند. موضوعی که در مورد این نوع اتاق باید ذکر شود این است اتاق دو تخته دبل ظرفیت پذیرش یک نفر اضافه را داشته و دو تخت دبل در این اتاق قرار داده شده است. تمامی امکاناتی که مسافرین برای داشتن روزهای آرام و شاد نیاز دارند در این اتاق گردآوری شده است.

یکی دیگر از انواع اتاق های هتل پارسیان شیراز، سوئیت نرمال سه نفره است. یک تخت دبل در این اتاق قرار داده شده و امکان آنکه یک سرویس اضافه نیز به آن تعلق بگیرد وجود دارد. در ضمن مسافرینی که در این اتاق اقامت دارند می توانند وعده غذایی صبحانه را در رستوران میل کنند.
از دیگر انواع اتاق های این هتل می توان به اتاق سه تخته اشاره کرد. این اتاق به تخت های دبل و یا سینگل مجهز شده و ظرفیت پذیرش یک نفر اضافه در آن وجود ندارد. مسافرینی که این نوع اتاق را برای اقامت خود انتخاب می کنند می توانند صبحانه را در رستوران میل کنند.
از دیگر انواع اتاق های این هتل، سوئیت رویال چهار نفره است. این اتاق ظرفیت پذیرش دو نفر اضافه را داشته و دو تخت سینگل و یک تخت دبل در آن قرار داده شده است. افرادی که در این اتاق اقامت دارند می توانند وعده صبحانه را در رستوران هتل میل کنند.

فاصله هتل پارسیـان با جاذبه های گردشگری

یکی از موضوعاتی که مسافرین شهر شیراز به آن توجه زیادی دارند، انتخاب هتل هایی است که در کمترین فاصله از جاذبه های گردشگری شهر شیراز قرار داشته باشند. جاذبه های زیادی در این شهر وجود دارد و تمامی آنها، نه تنها ارزش یک بار دیدن بلکه ارزش چند بار دیدن را نیز دارند. هتل پارسیان شیراز به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی برخی جاذبه های گردشگری شرایط خوبی را برای سیر و سیاحت در این شهر فراهم کرده است.