افرادی که به دنبال سفر به یکی از زیباترین شهرهای ایران، یعنی شیراز هستند این سوال بسیار مهم بین گردشگران زیاد مطرح می شود که از بین رستوران های شیراز کدام یکی از لحاظ کیفیت بهتر است؟

شیراز یکی از زیباترین شهرهای ایران است که توانسته محبوبیت بسیار زیادی در بین گردشگران و توریست های داخلی و خارجی بدست بیاورد. اگر بخواهیم به این سوال پاسخ داده و در رابطه با آن اطلاعات جامع و کاملی را ارائه دهیم، می توان رستوران های مختلفی را در شیراز به شما معرفی کرد. پس با ما همراه باشید تا در رابطه با این رستوران ها صحبت کرده و در رابطه با بهترین رستوران های شیراز صحبت کنیم.

رستوران هفت خوان

رستوران هفت خوان یکی از بهترین رستوران های شیراز به حساب می آید و شیوه ساخت آن به نحوی است که هر طبقه آن به یک نوع و دسته بندی از غذا اختصاص دارد. شما می توانید در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، خارجی، فست فود و… را مشاهده کنید. در واقع می توان گفت که هر سلیقه و ذائقه ای در این رستوران می تواند غذای مورد علاقه خود را پیدا کرده و آن را میل کند.

وجود فضای آرامش بخش و ایده آل برای مهمانان باعث شده تا این رستوران محبوبیت بسیار زیادی در بین گردشگران به دست بیاورد. به منظور بررسی محل قرارگیری این رستوران باید گفت که رستوران هفت خوان در بلوار جدید قرآن، نبش کوچه هفدهم واقع شده است.

بهترین مزه ها در ۸ رستوران محبوب شیراز!

 رستوران خانه سنتی پرهامی

آیا قصد دارید تا به سراغ یکی از رستوران های سنتی در شیراز رفته و از آن بازدید کنید، پیشنهاد ما این است که به سراغ خیابان لطفعلی خان زند رفته بعد از سه راه احمدی گود عربان، در ضلع مقابل مسجد نصیرالملک به رستوران خانه سنتی پرهامی دسترسی پیدا کنید. خانه سنتی پرهامی بیش از ۲۰۰ سال قدمت داشته و در حال حاضر این مجموعه تبدیل به یک رستوران سنتی شده است. شما می توانید انواع غذاهای اصیل شیرازی را در این مجموعه امتحان کنید.

بهترین مزه ها در ۸ رستوران محبوب شیراز!

مجموعه رستوران های باغ راز

اگر به شهر شیراز سفر کردید، پیشنهاد ما این است که حتماً در بلوار شاهد این شهر به سراغ مجموعه رستوران های باغ راز بروید. این رستوران ها دارای یک ورودی زیبا بوده و شامل چندین رستوران مختلف می شود.

شما می توانید در آن انواع غذاهای مختلف را سفارش داده و همچنین نوشیدنی های سنتی مختلفی را میل کنید. اگر هم قصد میل کردن غذاهای فست فودی را دارید، باز هم می توانید در رستوران راز این غذاها را سفارش دهید. کیفیت بالای این رستوران و فاصله کم آن از مرکز شهر شیراز باعث شده تا این مجموعه جایگاه ویژه ای در بین گردشگران و توریست ها بدست بیاورد.

بهترین مزه ها در ۸ رستوران محبوب شیراز!

رستوران خوشا شیراز

یکی دیگر از رستوران های شیراز که به عنوان رستوران سنتی و ایرانی شناخته می شود، مجموعه خوشا شیراز است که در بلوار صنایع رو به روی ورودی گلدشت حافظ قرار دارد. شما می توانید در رستوران خوشا شیراز انواع غذاهای سنتی و ایرانی را میل کنید.

این رستوران دارای فضای باز و بسته بوده و در حیاط آن مخصوص صرف غذا است شما می توانید انواع گل و درختان مختلفی را مشاهده کنید. همچنین شاهد صدای آب در این مجموعه هستیم که بی شک وجود این ویژگی های بسیار مهم میل کردن غذا در رستوران خوشا شیراز برای شما لذت بخش تر می کند.

فست فود مدرن و سرسبز گابریک

اکثر افرادی که به شهر شیراز سفر می کنند، به منظور میل کردن غذا ترجیح می دهند تا به سراغ رستوران های ایرانی و سنتی این شهر رفته و از آن ها بازدید کنند. در این بین اما گاهی بهتر است تا به سراغ رستوران های فرنگی رفته و یا غذاهای فست فود را نیز امتحان کنید.

در همین راستا پیشنهاد ما این است که اگر در شهر شیراز به دنبال یک فست فود درجه یک و حرفه ای هستیم به سراغ فست فود گابریک بروید. دکوراسیون متفاوت و خلاقانه این مجموعه باعث شده تا بسیاری از افراد جذب این فست فود شوند.
این مجموعه دارای فضای باز بوده و هم قسمت فضای بسته دارد و شما می توانید متناسب با علایق خود به سراغ هر یک از این قسمت ها بروید. بخش فضای باز این فست فود با گل و گیاه آراسته شده و همین موضوع باعث افزایش زیبایی این فست فود شده است. به منظور بازدید از فست فود گابریک و میل کردن غذا در این مجموعه لازم است تا به بلوار دکتر حسابی رفته و روبروی پمپ بنزین دیرین، نبش کوچه سی و چهارم به سراغ این فست فود بروید و به آن دسترسی پیدا کنید.

رستوران عمارت فیل

یکی دیگر از زیباترین و خاص ترین رستوران های شیراز، رستوران عمارت فیل است. عمارت فیل در واقع در بافت قدیمی شهر شیراز واقع شده و یک فضای سنتی دارد. این عمارت در گذشته یک اقامتگاه سنت بوده که از آن استفاده می شد اما پس از گذشته سال ها، حالا شاهد تبدیل شدن این عمارت به یک رستوران سنتی هستیم.
نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که رستوران عمارت فیل در خیابان کریم خان زند، دروازه سعدی، بازارچه فیل واقع شده است و همچنین منوی آن تنها محدود به غذاهای ایرانی و محلی است و در صورتی که به دنبال میل کردن غذاهای فرنگی هستید، بهتر است تا به سراغ سایر رستوران های شیراز بروید.

بهترین مزه ها در ۸ رستوران محبوب شیراز!

باربیکیو دیاکو

اگر به دنبال یک کبابی فوق العاده خاص و با کیفیت در شهر شیراز هستید، پیشنهاد ما این است که از بین رستوران های شیراز به سراغ باربیکیو دیاکو بروید. شما می توانید در این مجموعه انواع کباب های خوشمزه و با کیفیت را امتحان کنید. در واقع افرادی که در شهر شیراز به دنبال کبابی هستند، عموما باربیکیو دیاکو را انتخاب کرده و به سراغ این مجموعه می روند.

کبابی جیگر طلا شیراز

یکی از کبابی های خاص شیراز، کبابی جیگر طلا است که دارای دو شعبه در شهر شیراز است. شعبه اول این کبابی در نیایش، کوچه سوم، خیابان هنگام، جنب نان فانتزی نامی است و همچنین شعبه دوم کبابی جیگر طلا در ستارخان، ابتدای ۱۲ متری نمازی، جنب آتلیه جردن است. پیشنهاد ما این است که در هنگام سفر به شیراز اگر قصد دارید تا کباب های خوشمزه و خاص را امتحان کنید، به سراغ کبابی جیگر طلا شیراز بروید.