79 / 100

درباره شهربازی ایران لند شیراز | بزرگترین و مدرنترین شهربازی ایران:

مجتمع تفریحی، توریستی و اقامتی خلیج فارس با ۵۰۰ هزار مترمربع زیربنا به‌عنوان اولین مجتمع بزرگ در ایران در محور شمالی شیراز به سپیدان و در ابتدای ورودی شهر جدید صدرا واقع شده‌ است.

فاز اول این مجتمع (هایپراستار) در فروردین ۱۳۹۱ افتتاح شد. در حال حاضر بزرگترین شعبه هایپر استار در ایران در مجتمع خلیج فارس شیراز قرار دارد.

مجتمع خلیج فارس شیراز از طرف رده بندی سایت امپوریس، به عنوان هشتمین مرکز تجاری، تفریحی و توریستی بزرگ در جهان شناخته شد.

ایرانلند شیراز

مجتمع خلیج فارس شیراز شامل بخش‌هایی نظیر موارد زیر است:

هتل پنج ستاره،
سینما،
شهربازی، و
۲۵۰۰ باب مغازه،
سالن ورزشی،
استخر، سونا، جکوزی،
سالن پذیرایی
ایران لند شیراز

شهربازی مسقف مجتمع خلیج فارس شیراز به نام ایران‌لند در خرداد ماه ۱۳۹۲ افتتاح شد که مورد استقبال شهروندان شیرازی و تعداد بیشماری از گردشگران قرار گرفت. همچنین این شهربازی مسقف به عنوان بزرگترین و مدرنترین شهربازی روبسته ایران شناخته شده است.

شهربازی روباز مجتمع خلیج فارس شیراز نیز در حال ساخت است. همچنین دریاچه‌ای به شکل خود خلیج فارس نیز در کناره هتل و شهربازی، در حال ساخت است.

بزرگترین و مدرنترین شهربازی ایران با انواع بازی های الکترونیکی و مکانیکی با مساحت بیش از ۶۰۰۰ مترمربع در طبقه سوم بلوک ۷ مجتمع خلیج فارس شیراز قرار دراد.

شهربازی ایران لند با بیش از ۱۰۰ وسیله بازی متنوع و هیجان آور مناسب تمامی رده های سنی اوقاتی شاد و مفرح را برای گردشگران فراهم کرده است.

سینمای ۴ بعدی ۸ نفره همراه با بازی برای نخستین بار در کشور، گایرولوپ، قطار محیط مخصوص کودکان، رولر کستر، ویدئوگیم های معروف جهان، فایرفایتر، مینی میامی، دستگاه های ویژه بازیهای ۲ و چند نفره، هوپرواتر و ماشین برقی از جمله وسایل بازی در نظرگرفته شده در شهربازی ایران لند شیراز هستند.

سالنهای بیلیارد و بولینگ نیز در مجاورت سالن شهربازی ایران لند مجتمع خلیج فارس واقع هستند.

آدرس شهربازی:

ایران، شیراز، روبروی ورودی شهرک گلستان، مجتمع خلیج فارس، شهربازی ایران لند شیراز

شهربازی ایرانلند
شهربازی ایرانلند