81 / 100

تپه کاج شیراز یکی دیگر از زیبایی‌های شهرک صدرا شیراز می‌باشد. شهر جدید صدرا علاوه بر این مرکز تفریحی، مراکز تفریحی و پارک‌های دیگری نیز دارد که عبارتند از: پارک نجوم صدرا، اکو پارک صدرا، پارک اندیشه صدرا، گرینلند صدرا شیراز، پارک بانوان و… .

تپه کاج شیراز، فضایی برای تفریح و خوش‌گذرانی

سال‌ها پیش شهر جدید صدرا به دلیل سرریز جمعیت کلانشهر شیراز احداث شد. مجتمع تفریحی تپه کاج شیراز یکی از بهترین مراکز تفریحی است که همان سال‌های اول احداث شهر صدرا، بر فراز تپه‌ای سرسبز و پوشیده از درختان کاج و زیتون، با مساحتی در حدود 1 هکتار در شمال غربی شهر شیراز افتتاح شد. اوایل افتتاح تپه کاج، این مجموعه تفریحی تفریح‌ها و بازی‌های مختلف و هیجان انگیزی داشت و افراد زیادی از شهر صدرا و شیراز برای گذراندن لحظات به‌یادماندنی، محیط تفریحی و بسیار دلپذیر تپه کاج را انتخاب می‌کردند.
قابل ذکر است که بگوییم در سال‌های اخیر، مجموعه تفریحی تپه کاج شیراز بنا به دلایل نامشخصی دیگر فعالیتی ندارد و خدماتی ارائه نمی‌دهد. علاقمندان به تپه کاج شیراز و بازی‌های این مجموعه، از تعطیل شدن و عدم ارائه خدمات ابراز ناراحتی کردند و خواستار علت تعطیلی شدند. اما همچنان دلیل تعطیلی تپه کاج شیراز نامشخص است و متأسفانه مدیران و مسئولان مربوطه تاکنون رسیدگی و اقدام قابل توجهی نکرده‌اند.

خدمات مجموعه تفرحی تپه کاج شیراز

مجموعه تفریحی تپه کاج صدرا به جهت اینکه بهترین و محبوب‌ترین تفریح‌ها را در شهر صدرا شیراز به مراجعه کنندگان ارائه می‌داد همواره شلوغ و پر رفت و آمد بود. آخرهفته‌ها افراد زیادی از شهر شیراز و شهر صدرا این مجموعه تفریحی را برای گذراندن لحظات خوش خود انتخاب می‌کردند.
مجموعه تفریحی تپه کاج شیراز دارای پارکینگ اختصاصی جهت پارک وسیله نقلیه مراجعه کنندگان بود و افراد با خیال راحت ساعت‌های زیادی را در این مجموعه سپری می‌کردند و همچنین آن‌ها می‌توانستند با مراجعه به بوفه و کافی‌شاپ مجهز این مجموعه، انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها را سفارش دهند و در محیطی دلنشین میل کنند. البته در سال‌های اخیر هیچکدام از بخش‌های مجموعه تپه کاج فعالیتی ندارند و خدماتی ارائه نمی‌دهند.
البته مراکز تفریحی دیگری در شهرک صدرا و دیگر شهرک‌های شهر شیراز وجود دارد که شما می‌توانید با انتخاب این مراکز تفریحی، لحظات خوشی را سپری کنید.

تفریح‌های مجموعه تپه کاج صدرا شیراز

زمان افتتاح تپه کاج صدرا شیراز، تفریح‌های جدید و هیجان انگیز و همچنین مجموعه بازی‌های متعددی درنظر گرفته شده بود. با استقبال افراد زیادی از شهر شیراز و شهر جدید صدرا از این مجموعه تفریحی، تپه کاج رونق گرفت و خدمات بیشتر و باکیفیت‌تری ارائه می‌داد. تفریح‌های هیجان‌انگیز مجموعه تفریحی تپه کاج شیراز:

کارتینگ
ایر هاکی
دارت
پینت بال
مینی‌گلف
بانجی جامپینگ
استخر توپ
سالن اسکواچ
پیست اسکیت
پیست دوچرخه

شرایط و قوانین بازی‌های مجموعه تفریحی تپه کاج شیراز

باتوجه به بازی‌های متعددی که در مجموعه تفریحی تپه کاج صدرا شیراز وجود دارد، هر بازی بر حسب نیاز خود؛ داور، مربی و یا شخصی به عنوان ناظر دارد تا اگر نیاز به آموزش و یا توضیحات خاصی بود شما را آگاه کند تا از لحظه به لحظه تفریح خود نهایت لذت را ببرید. برای مثال کارتینگ تپه کاج صدرا شرایط خاص خودش را دارد و افراد برای رانندگی با کارت‌ها حتما باید قد بالای 150 سانتی‌متر و حداکثر 80 کیلوگرم وزن داشته باشند.

جهت استفاده از جامپینگ و استخر توپ نیز شرایطی درنظرگرفته شده که حداکثر وزن افرادی که متقاضی استفاده از این بازی‌‌ها می‌باشند 70 کیلوگرم است.
همچنین در بعضی از بازی‌ها، وسایل مورد نیاز بازی با کیفیت عالی در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد. مثلا در پینت بال تپه کاج صدرا ، باس مارکر، جلیقه ضد ضربه، ماسک، دستکش، کلاه، محافظ گردن، تفنگ و گلوله به بازیکنان داده می‌شود تا لحظات هیجان‌انگیزی را در میدان بازی تجربه کنند.

آدرس مجموعه تفریحی تپه کاج صدرا

تپه کاج شیراز که یکی از بهترین مراکز تفریحی شهر صدرا شیراز می‌باشد، واقع در فاز 2 شهر صدرا، بلوار ولایت است.