پروژه گرینلند شیراز توسط استاد مهرداد ایروانیان، معمار مطرح ایران طراحی شد. این پروژه با بهره‌مندی از خبره‌ترین و سخت‌کوش‌ترین مهندسین به اجرا درآمد و سپس در مهرماه سال 1391، فاز اول گرینلند در شهر جدید صدرا احداث شد.

مجتمع گرینلند شیراز

مطالعات اولیه طرح احداث مجموعه گرینلند از سال 1383 تا 1386 به طول انجامید. پس از 3 سال مطالعه روی طرح سرزمین سبز صدرا، سال 1387 در سفر مقام معظم رهبری به استان فارس، کلنگ‌زنی گرینلند شیراز توسط معاون رئیس جمهور و وزیر راه شهرسازی انجام شد.
پس از 8 سال کار مداوم روی ساخت مجموعه گرینلند، درنهایت سال 1391 که همزمان با هفته گردشگری بود، مجموعه سرزمین سبز با حضور مسئولین و مدیران در شهر صدرا شیراز افتتاح شد.

گرينلند يا سرزمين سبز صدرا داراي مجموعه‌هاي متعدد تفريحي است. این مجموعه‌ها عبارتند از:

مجتمع اقامتي
سالن‌هاي ورزشي
رستوران
فود کورت
کافی‌شاپ
جاده سلامت
سایت کنسرت‌ها
مجموعه فرهنگي- تجاری
استخر
سالن بدنسازی
بیلیارد و بولینگ

فضای داخلی گرینلند شیراز چگونه است؟

اگر شما قصد تفریح و وقت‌گذرانی در محیطی بسیار چشم‌نواز و رویایی همراه با فضای سبز و آب و هوای دلنشین را دارید، بدون شک گرینلند شیراز بهترین انتخاب است. نورپردازی و طراحی خاص مجموعه بخصوص در فضای سایت کنسرت‌ها نقطه عطف جذب و علاقمندی مخاطبان به مجموعه گرینلند شیراز می‌باشد.
سایت کنسرت‌ها در ضلع شرقی سرزمین سبز، واقع در باغ آب و نور می‌باشد. چراکه این فضا با آب‌نماهای بسیار زیبا و نورپردازی حرفه‌ای و خاص، دیزاین شده است و به محض ورود بازدیدکنندگان به سایت کنسرت‌های مجموعه گرینلند، حس متفاوت بودن و زیبایی خاصی را تجربه می‌کنند.

رستوران گرینلند شیراز

می‌توان گفت یکی از جاذبه‌های گرینلند صدرا شیراز برای بازدیدکنندگان، رستوران متفاوت و کم‌نظیر این مجموعه می‌باشد. رستوران گرینلند صدرا شیراز معماری جالب و البته پیچیده و عجیبی دارد. این رستوران به صورت معلق، در ارتفاع 10 متری بر روی دریاچه‌ای مصنوعی قرار دارد. درواقع افرادی که به سرزمین سبز صدرا شیراز وارد می‌شوند، رستوران گرینلند را که بنایی شش ضلعی و بسیار مدرن و زیبا روی دریاچه است را می‌بینند.
پس اگر به دنبال یک رستوران متفاوت و باکیفیت هستید و یا تمایل به برگزاری جشن‌های خانوادگی و دوستانه دارید، پیشنهاد ما به شما این است که به رستوران معلق گرینلند سر بزنید و متفاوت بودن را تجربه کنید. توجه داشته باشید که حتی اگر جشن و مهمانی شما در فصل زمستان باشد، مجموعه گرینلند با در نظر گرفتن سالن مخصوص به همراه موسیقی زنده، امکان برگزاری مراسم را برایتان فراهم می‌کند.

غذای رستوران گرینلند شیراز

غذاهای ایرانی و فرنگی متنوعی در منو رستوران گرینلند صدرا شیراز وجود دارد که هر سلیقه‌ای را دربر می‌گیرد. رستوران سرزمین سبز صدرا بسیار عالی و با کیفیت است و شما می‌توانید با اطمینان کامل از انتخاب این رستوران، از لحظه‌های خود در کنار دوستان و آشنایان لذت ببرید.

رستوران گرینلند صدرا شیراز کجاست؟

رستوران گرینلند در دامنه کوه‌های صدرا، در منطقه باغشهرهای گلبهار در شهر جدید صدرا واقع است که این منطقه، آب و هوایی بسیار عالی و به دور از آلودگی هوای مرکز شهر را دارد. پیشنهاد ما به شما این است که اگر تا به اکنون به گرینلند صدرا نرفته‌اید، حتما در بهترین فرصت ممکن به گرینلند سر بزنید و غذاهای متنوع و باکیفیت رستوران گرینلند را نیز امتحان کنید.

رستوران معلق گرینلند شیراز چگونه است؟

رستوران گرینلند صدرا شیراز معماری جالب و البته پیچیده و عجیبی دارد. این رستوران به صورت معلق، در ارتفاع 10 متری بر روی دریاچه‌ای مصنوعی قرار دارد.