هتل الیزه با ایده “هتلی متفاوت در شیراز” هتلی که کیفیت را به گردشگران تفریحی و تجاری شیراز ببخشد و پاسخگوی تمامی نیازهای دنیای امروز میهمانان باشد، در منطقه معالی آباد شیراز، در خیابانی مسکونی طراحی و در سال 1393 افتتاح گردید. بافت تجاری و مسکونی این منطقه، شهر سازی مدرن و سطح بالای درآمد ساکنین، نزدیکترین هتل به نمایشگاه شیراز مکان هتل را تبدیل به یکی از خاص ترین نقاط برای هتلی با سبک “بوتیک هتل” نموده است. دسترسی به هتل از اتوبان ها، کمربندی و کوچه باغهای قصر الدشت امکان پذیر می باشد، ضمن اینکه ایستگاه مترو با 5 دقیقه پیاده روی دسترسی آسان، سریع و کم هزینه را به بافت قدیم و تاریخی شهر و فرودگاه شیراز امکان پذیر می نماید.
اتاق ها و تمامی امکانات هتل الیزه بر اساس استانداردهای بین المللی به نحوی طراحی و اجرا شده است تا بتوانیم فراتر از انتظارات میهمانانمان خدماتی منحصر به فرد، خاص و در شان ایشان ارائه نماییم. تمامی همکاران ما در هتل الیزه ساعتها و روزها آموزش دیده اند تا میزبانانی حرفه ای، صمیمی و مودب برای میهمانان باشند.
الیزه دارای 68 اتاق به مساحت هایی متفاوت ولی منطبق بر استانداردهای جهانی با معماری و دکوراسیونی مدرن، مجهز به امکاناتی که به دقت و وسواس فراوان جهت ایجاد راحتی و آسایش گردشگران تجاری و تفریحی طراحی و ساخته شده است. اتاقها همراه با صبحانه، سرویس چای ، آب معدنی و اینترنت رایگان می باشد.