هتل بزرگ شیراز را در کنار دوازه قرآن و در هنگام ورود از سمت شمالی شهر شیراز می‌توانید ببینید. پس از مدت‌ها انتظار بنای عظیم هتل 5 ستاره بزرگ شیراز در سال 1392 با تعداد 158 اتاق در 14 طبقه، با طراحی داخلی چشم‌گیر و امکانات مجهز و متنوع، تاسیس شد تا به یکی از باکیفیت‌ترین هتل‌ها در بین هتل‌های شهر شیراز تبدیل شود.
اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل بزرگ شیراز، دلباز، روشن، و راحت هستند و از پنجره اکثر اتاق‌ها شهر شیراز زیر پای شما قرار گرفته است. تنوع رستوران در هتل زیاد است؛ رستوران ایرانی، دریایی (رستوران گردان)، ایتالیایی، و رستوران پانارامیک (فست فود) با منظره شهر، گزینه‌های زیادی را در پیش روی شما می‌گذارد. کافه هتل بزرگ شیراز هم فضایی دنج را برای کمی استراحت فراهم کرده است. از دیگر امکانات هتل می‌توان به سالن بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی، زمین بازی کودکان، سالن کنفرانس، و سالن همایش اشاره کرد. در نظر داشته باشید ساعت استفاده رایگان و غیر رایگان مجموعه ورزشی هتل متفاوت است.
علاوه بر دروازه قرآن و آرامگاه خواجوی کرمانی که در چند قدمی هتل بزرگ شیراز قرار دارند، پارک کوهپایه (700 متر) و آرامگاه باباکوهی (5 کیلومتر) هم از دیگر جاذبه‌های توریستی نزدیک به محل اقامت شما هستند. برای بازدید از حافظیه، سعدیه، و باغ ارم به 5 تا 10 دقیقه رانندگی نیاز دارید. شهربازی لونا پارک هم با کمتر از 10 دقیقه پیاده‌روی از هتل فاصله دارد و می‌تواند شبی جذاب و هیجان‌انگیز را برایتان رقم بزند.

هتل بزرگ شیراز